Modern Warfare (2019) Feedback [GER/ENG]

Discussion in 'Testimonials' started by ihuman, Mar 23, 2020.

  1. Join our Telegram group and stay connected with the community!
    JOIN
  1. ihuman

    ihuman Member

    Joined:
    Mar 20, 2020
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    GER: Guten Tag Engineowning Team und zukünftige Member bei Engineowning.

    Möchte mich recht Herzlich bei euch bedanken für diese Mühe und so eine geile Qualität von Cheat zu liefern!

    Aimbot: 10/10

    Ich habe früher stundenlang bei Counterstrike mit Invite Only Hack gecheatet und kann sagen das er mit geringen Fov schon sehr krass drücken kann und bin echt begeistert was der schon mit so wenig fov drücken kann. Respekt an diesen Aimer! (Spiel nur Legit und nicht auf Rage)

    ESP: 10/10
    Man hat zick Einstellungen und kann ihn auf sein eigenes Bedürfnis einstellen und bin froh das man so viel alternative hat bei dem ESP.

    Triggerbot: Kann ich mich dazu äußern da ich nur only Aimbot spiele.

    Laden:
    Find es schon mal gut, dass der Loader von selbst erkennt das im Hintergrund Battle.net läuft und automatisch schließt das ein "Risikofaktor" weniger ist.

    Er ladet so wie er sollte. Schnell und Unkompliziert!

    Der Hack ist meiner Meinung der Beste und ich werd nur mehr, wenn ich Cheate mit Engineowning spielen!

    Er wird in Zukunft sicherlich nochmal gekauft und verlängert!

    Von meiner Seite aus kann ich ihn nur wärmstens Empfehlen und wer cheaten möchte und legit unterwegs sein will, sollte definitiv zu Engineowning greifen!

    Danke.

    Mfg
    ihuman

    ENG:

    GER: Hello Engineering Team and future members of Engineowning.

    I would like to thank you very much for all the effort and such a great quality of cheat to deliver!

    Aimbot: 10/10

    I used to spend hours on Counterstrike with Invite Only Hack and I can say that he can push really hard with very little fov and I'm really excited what he can push with so little fov. Respect to this Aimer! (Play only Legit and not on rage)

    ESP: 10/10
    You have bitchy settings and you can adjust it to your own needs and I'm glad that you have so many alternatives with ESP.

    Triggerbot: Can I say something about this as I only play Aimbot.

    Load:
    It's good that the loader recognizes by itself that Battle.net is running in the background and automatically closes down, which is one "risk factor" less.

    It loads as it should. Fast and uncomplicated!

    In my opinion the hack is the best and I only get more when I play cheating with engineering!

    It will surely be bought and renewed in the future!

    From my side I can only recommend it warmly and whoever wants to cheat and wants to be on the road legit should definitely go for engineowning!

    Thank you.

    Mfg
    ihuman
     
  2. Kraisie

    Kraisie Customer Customer

    Joined:
    Jan 7, 2016
    Messages:
    7,006
    Likes Received:
    1,651
    Vielen Dank für dein Review, dein Sub wurde verlängert :)
     
    ihuman likes this.

Share This Page